Engleski jezik za defektologe

Specijalizovani engleski » Engleski jezik za defektologe

ENGLESKI JEZIK ZA DEFEKTOLOGE

(English for DEFECTOLOGY)

Teme u okviru kursa engleskog jezika za defektologe

Kurs engleskog jezika u defektologiji se bavi engleskim jezikom proučavajući opšte teme iz ove oblasti, kao što su: davanje osnovnih informacija, računanje i merenje, opisivanje opreme, davanje instrukcija i upozorenja, opisivanje sistema, pitanja sigurnosti, pravljenje poređenja, opisivanje procesa i procedura i davanje saveta.

Jezičke situacije u okviru kursa engleskog jezika za defektologe

U okviru ovih tema, polaznici će imati priliku da se, savladavajući različite jezičke veštine kao što su: govor, vokabular, gramatika, slušanje, prevođenje sa engleskog na srpski i sa srpskog na engleski i pisanje, bave preciznije sledećim jezičkim situacijama: nervni sistem, deca sa posebnim potrebama, mucanje, lekovi, poteškoće u učenju, obrazovanje slepe dece, mentalni poremećaji i psihoterapija itd.

Jezičke veštine i gramatika u okviru kursa engleskog jezika za defektologe

U okviru jezičkih veština, fokus će biti i na savladavanju kako da se: upoznaje, postavljaju pitanja, traže razjašnjenja, formiraju rečenice, opisuju stvari, daju definicije, pružaju osnovne informacije, izgovaraju brojevi, prate uputstava, daju upozorenja, daju instrukcije, opisuju trenutne radnje, porede trenutne i trajne situacije, koriste prilozi učestalosti, razgovara o delovima tela i povredama, opisuju iskustva, koriste različite vrste reči, daju saveti, koriste formalni i neformalni tehnički izrazi, razgovara o proteklim događajima ili „zlatnim“ sigurnosnim pravilima, radnjama koje su trajale u prošlosti, itd.

Specifikacije kursa:

Vrsta kursa: Standardni
Fond časova: 16 školskih časova mesečno (8 x 90 minuta)
Intenzitet časova: 4 školska časa nedeljno
Cena: 24.000,00 dinara

TEME (TOPICS)

SPECIAL EDUCATION
WHO IS THE EXCEPTIONAL CHILD
DISABLED CHILDREN
THE STUDY OF MAN
THE NERVOUS SYTEM
THE WORLDS WE PERCEIVE
MENTAL DISORDERS AND THE PSYCHOTHERAPIES
SOCIAL PSYCHOLOGY
ABNORMAL PSYCHOLOGY
THE SCIENCE OF GENETICS
EVOLUTION OF HEREDITY
THE GENE AS THE BASIC OF EVOLUTION
CHROMOSOMES AS THE GENE CARRIERS
PHYISIOLOGICAL GENETICS
ENDOCRINE AND REPRODUCTIVE PHYSIOLOGY
HEMODYNAMICS IN THE SYTEMIC CIRCULATION
PSYCHIATRY
THE VISULLY HANDICAPPED CHILD
ROLE OF DRUGS
BASIC VISUAL FUNCTIONS
THE AUDITORILY HANDICAPED CHILD
THE AUDIOLOGIST'S UNDERSTANDING OF HIMSELF
LANGUGE ACQUISITION BY DEAF CHILDREN
DEAF-BLINDNESS
THE RELATIONSHIP BETWEEN LANGUGE HANDICAPS AND MENTAL RETARDATION
THE SPEECH DEFECTIVE
STUTTERING
THE ORTHOPEDICALLY HANDICAPPED
EMOTIONALLY DISTURBED AND SOCIALLY MALADJUSTED CHILDREN WITH BEHAVIOUR DISORDER
PERSONALITY AND DELINQUENSY
LEARNED BEHAVIOUR
THE SEX OFFENDER
PSYCHOSOMATIC DISORDERS AND CRIME
LEARNING DISABILITIES
OPERANT METHODOLOGY
THE ROLE OF PSYCHOLOGY IN SPECIAL EDUCATION
PLAY AND SOCIAL DEVELOPMENT
EDUCATING BLIND CHILDREN
PARTIALY SEEING CHILDREN
INDUCTIVE LOOPS
DEAF AND BLIND CHILDREN AT SCHOOL
TEACHING MENTALLY HANDICAPPED CHILDREN TO HOLD THEIR OWN IN SOCIETY
DISABLED CEREBRAL PALSIED CHILDREN TREATMENT
PARTICIPATION IN CUT OF SCHOOL ACTIVITIES
SCHOOL APPROACH
SPEECH THERAPIES
SPECIALLY ADAPTED TEACHING AIDS ARE REQUIRED IN EDUCATING PHYSICALY HANDICAPPED CHILDREN
PROBLEMS IN EDUCATION EMOTIONALLY DISTURBED CHILDREN
HOSPITAL REHABILITATION DEPARTMENTS