Engleski jezik za industriju putovanja

Specijalizovani engleski » Engleski jezik za industriju putovanja

ENGLESKI ZA INDUSTRIJU PUTOVANJA

(English for the TRAVEL AND TOURISM INDUSTRY)

Teme u okviru kursa engleski za industriju putovanja

Kurs engleski za indusriju putovanja koji se bavi engleskim jezikom proučavajući opšte teme iz ove oblasti, kao što su: putovanja, autobusi, vozovi, rezervacije, organizacija putovanja, korišćenje telefona, rezervacije, istorija i folklor, noćno izlaženje.

Jezičke situacije u okviru kursa engleski za industriju putovanja

U okviru ovih tema, polaznici će imati priliku da se, savladavajući različite jezičke veštine kao što su: govor, vokabular, gramatika, slušanje, prevođenje sa engleskog na srpski i sa srpskog na engleski i pisanje, bave preciznije sledećim jezičkim situacijama: putovanja, organizovanje putovanja, rezervacije, korišćenje telefona, apliciranje za posao u struci i još mnogo toga.

Jezičke veštine i gramatika u okviru kursa engleski za industriju putovanja

U okviru jezičkih veština, fokus će biti i na savladavanju kako da se: postavljaju pitanja, traže razjašnjenja, formiraju rečenice, opisuju stvari, daju definicije, pružaju osnovne informacije, izgovaraju brojevi, prate uputstava, daju upozorenja, daju instrukcije, opisuju trenutne radnje, porede trenutne i trajne situacije, koriste prilozi učestalosti, koriste različite vrste reči, daju saveti, koriste formalni i neformalni tehnički izrazi, radnjama koje su trajale u prošlosti, itd.

Specifikacije kursa:

Vrsta kursa: Standardni
Fond časova: 16 školskih časova mesečno (8 x 90 minuta)
Intenzitet časova: 4 školska časa nedeljno
Cena: 15.500,00 dinara

Teme (TOPICS)

WORKING IN TRAVEL AND TOURISM
BEING FRIENDLY AND HELPFUL
WHEN IN ROME
DEALING WITH ENQUIRES
DIFFERENT WAYS OF TRAVELLING
ASKING QUESTIONS
TAKING A BOOKING
THE BEST WAY TO GET THERE
AROUND THE WORLD
ORGANISING TRIP
USING THE PHONE
HOW MAY I HELP YOU
ANSWERING ENQUIRES
TAKING MASSAGES
GOOD MORNING
EXPLAINING DISHES
MAY I TAKE YOOUR ORDER
DRINKS SNACKS AND DESSERTS
EATING HABITS
WELCOME TO OUR RESTAURANT
RESPONDING TO ENQUIRES
CONFIRMING RESERVATIONS
AVOIDING MISTAKES
WE ARE VERY SORRY
RESERVATIONS
CHCKING IN
FACILITIES ENJOY YOUR STAY
GIVING INFORMATION
THE BEST HOTEL FOR YOU
THE PERFECT HOTEL
HOW WOULD YOU LIKE TO PAY
CHNGING MONEY
EXPLAINING THE BILL
IS SERVICE INCLUDEDE
TO AND FROM THE AIRPORT
LOCAL KNOWELEDGE
OFFERING AND REQUESTING
CAR RENTAL
MOTORING
THE BEST WAY TO GET THERE
IS THERE ANYTHING I CAN DO
DEALING WITH COMPLAINTS
BETTER SAFE THAN SORRY
DIFFICULT CUSTOMERS
SEEING THE SIGHTS
MAKING SUGGESTIONS AND GIVING ADVICE
SUN, SEA AND SAND?
HISTORY AND FOLKLORE
A NICE DAY OUT
THE FUTURE OF TOURISM